Hemma

Nu är vi hemma igen i Uppsala. Vi var tvunga att åka tidigare eftersom med bilen som vi kollar på.
Vi skulle ha den men sen visade det sig att toppen också var sönder.Så Jonas ska kolla runt lite om det är värt att köpa den ändå och sen köpa en ny motor eller om han ska köpa en ny topp bara och allt som finns där till men då kommer det kosta en hel del.
Inte lika mycket som en ny motor men det är ändå några tusenlappar.

Ja annars så hade vi kanske tänkt gå på bio ikväll. Ska kolla vad det går för något bra.
Blir senare ikväll då antagligen. Biljetterna räcker bara tills idag.
Annars kommer jag gå själv xD Om jag inte hittar någon.

Nu hörrni ska jag ta och packa upp väskan och sen fixa lite mat tror jag.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: klara

http://klaraaavarvne.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment vill du va med i veckans blogg? :)

2011-03-14 @ 10:23:14
URL: http://klaraaavarvne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0