I´m home

Sådär det blev en hel runda på stan med Helena :) Hittade såklart grejjer som jag köpte. Bland annat ett par leggins inne på vero moda som är trasiga på benen och en baströja på HM och sen ett par grymt snygga örhängen inne på glitter lägger upp dessa saker snart :)
I promise!
Sen håller jag på att fundera på om jag ska ta och beställa hem ett par sjukt snygga solbrillor till sommaren. Dom är ganska stora men hallå det är ju snyggt ändå.
Dom jag har nu kan jag ju inte fälla in helt eftersom en av bågarna är trasig i gångjärnet så fick limma skiten så det går inte att fälla in den xD
Så ett par hela snygga skulle inte sitta fel ;)
Dessutom är dom sjukt billiga.

Kan visa denna bild men säger inte vart dom är ifrån hihih;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0