Ja!

Hon fick stanna fan vad skönt :) Just nu går något program som heter Dead set typ samma serie som Walking dead.
Hahahah som vanligt skrämmer jag upp mig sena söndagskvällar.
Får se om jag lyckas somna sen.

Älsklingen somnade för ett tag sen. hahaha han kan jämt somna var som helst och när som helst :D
Sötunge :love:
I morgon ska jag se om jag fått svar av min handledare eller inte.
Hoppas på det så det löser sig.

Uuuuusch vad äcklig denna serie är varför kollar jag överhuvudtaget?????
Hahahah jag är då bra rolig ibland ;)

Nej får nog fan byta kanal xD

vad händer annars i morgon då? ;):love:


Kommentarer
Postat av: Tone Langenes

Du er utrolig vakker! Vil ønske deg en god natt :)

2011-03-21 @ 00:05:29
URL: http://www.tonelangenes.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0