James bond

Ligger just nu inne i sovrummet och kollar på james bond filmen eller snarare slutet låg och kollade på Walking dead. Den tog ju slut nu och jag är inte ett dugg trött än men älsklingen måste ju sova så fick sänka lite och sätta mig vid datorn istället.Hihi.

Har ju inte setat här så mycket idag så passar väl på nu då.
Sorry för en dålig uppdatering idag men som sagt så har jag ju jobbat och sen spenderat resten av tiden men älsklingen.

Ni vet ju själva hur det är när man har pojkvän eller flickvän då kan man ju inte sitta vid datorn hela dagen speciellt inte om det är helg.
Det är därför jag bloggar med om dagarna innan älsklingen kommer hem och lite mindre sen senare mot kvällen beroende på hur mycket han sitter vid sin dator hihi.

Ja, men i morgon ska jag faktiskt ta och plugga lite och träna. Måste ju verkligen komma igång nu till sommaren och beatchen ;) Eller hur?

Nåja nu ska jag ta och kolla det sista av filmen. Hinner kanske blogga lite mer innan jag somnar.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0