Home again

Sådär nu har jag nyss kommit innanför dörren :)
Hade en jätte trevlig kväll med Lotta vi tog oss först till Bianco för att hon skulle ha ett par skor hon lagt undan :D
Se så begav vi oss till storken för att fika. Har aldrig fikat där för sist jag var där så var det smockat med folk så gick till ett annat ställe då.
Men nu var det mindre:)

Satt och snackade mest om jobb och om hennes nya lägenhet :D
Sen så planerar jag om jag ska ställa till med en liten tjejmiddag med några brudar och sen planera utgång på det. Någon drink någonstans kanske :) Låter inte det mysigt?

Nu ikväll så kommer jag bara ta det lugn fixa lite bilder som jag tog tidigare idag. Ibland måste man leka lite framför kameran :)
Känndes att det var dags att ta lite nya fina kort :)
Är fan bra sugen på att ta lite utomhus bilder också som jag gjorde tidigare förra sommaren :)

Här är en bild från fikat :D Kolla in kanelbullen vi delade på :O Inte så liten heller....
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0