Mantorp

Faaaaan jag vill ha sommar nu :D
Längtar grymt mycket till Mantorp och till dragracingen.
Ni som inte vet vad det är så är det ah bilar kan man inte riktigt säga att det är heller dom ser inte ut som några mer som lådbilar med fler stora motorer xD
Ne men dom går seriöst så jävla fort och har du inte öronproppar i öronen så kommer du garanterat spräcka trummhinnorna.

Men en sak kan jag lova att jag har aldrig sett något mer grymmare i hela mitt liv. Jag blir alldeles till mig när jag såg dom första gången :D
Dessutom så vibrerar det i magen när dom stora bilarna kör förbi :O
Det hela går ut på att dom ska typ köra 400-500 m på så kortast tid och jag lovar det kan gå på 3-4 sekunder och då skämtar jag inte det är fan bra häftigt :D
Så ni som inte sett det kan jag bara säga "Ta och se det" Skit kul är det :)
Och det händer då i Mantorp som ligger efter linköping och strax för mjölby :)

Dit ska iallafall jag åka i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0