Min låsas fru

Vi var och såg bio igår jag och älsklingen och först var han inte direkt på men jag fick med honom sen hihihi och det ångrar han att han var för seriöst det var länge sen jag såg en så fruktansvärt rolig film xD
Jag satt nästa hela filmen och bara garva. Jonas höll också på att vika sig av skratt.
Den filmen MÅSTE jag ha sen så ni som inte sett den.
TA OCH SE DEN!!!!!!!
Ni kommer inte ångra er.
Många filmer har ju typ dom roligaste scenerna från filmen med i trailerserna men denna film fanns det ännu roligare scener än från trailern xD

Vi fick ju två biobiljetter av min kära faster och dom gick ut igår då är det ju klart man passar på och se på bio :)
Eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0