Oj då!

Fick nyss hem ett brev från undersökningen av astma som jag var på i höstas när jag då också testade hur mina luftvägar var.
Då fick jag ju veta att jag har väldigt känsliga luftvägar det var ju något som jag inte trodde. Visste jag får väldigt svårt att andas av stark parfym,hårspray, kattsands damm men trodde det var normalt xD
Tydligen inte :P
Men hur som helst nu fik jag ju hem ett resultat mot allergier och det stod att jag har en svag/känslig mot katter :O
Shiiiiiiit!
jag som har Turbo.

Jag har ju haft katt exakt hela mitt liv, ändå sen jag föddes fanns det katt.
Jag är inte super allergisk men jag kan vara lite känslig och det har jag kännt att det kan klia lite på armarna och i ögonen men det har inte vart så farligt.
Så jag behöver tydligen ingen medecin eller något så det var ingen stor allergi men ändå :O
Tänk om det skulle bli värre och att vi måste ta bort Turbo :O
Hellre dör jag!

Tänker aldrig ta bort min lilla prns :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0