Ont i skallen

Har just nu världens huvudvärk och det är inte alls kul :(
Ont gör det.

Har nyss sett klart BB och ska nu ta och kolla Dr 90210 :D
Jonas la sig nyss tillrätta för att sova.

Jag kommer nog inte somna på ett tag. Ska nog ta tag i reigionboken igen och fortsätta plugga lite.

Fick schemat idag för helgens visningar och fick en visning det fanns bara två visningar ute i helgen tydligen iallafall av dom som behövde visningasvärdinnor.
Men det blev ett pass på 45 min iallafall och det är ju super bra som det ser ut just nu så har jag fått in 800 spänn då samanlagt för förra helgen och den nu som kommer
Det är ju rätt nice och då är det i början av månaden så det kan sluta riktigt bra nästa månad. Denna län som kommer nu kommer det tyvärr inte bli mycket alls eftersom jag hade bara någon enstaka visning :(
Inte bra!

Men men ska försöka spara ihop det jag har nu och lägga undan det så jag klarar mig till nästa löning.

Kanske får pengar från ett annat håll vid löningen så jag håller tummarna ;)

Nu ska jag ta och se lite tv innan det är dags att sova.

Puss så länge:love: kanske bloggar lite igen innan jag somnar vem vet hihii ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

fin blogg :)

2011-04-01 @ 11:27:23
URL: http://ronja.wigertz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0