Plutt

Nu så ligger jag i sängen och kollar på dr 90210 som vanligt vad annars liksom ;)
Älsklingen somnade för ett tag sen så är vaken själv just nu.Turbo ligger på min högra sida med båda tassarna för ögonen hahaha tror han tycker det är för ljust, han kanske borde få låna min ögonmask att sova i xD
Hihihi!

Fick inte blogga nu på kvällen tidigare här eftersom älsklingen vill väl ha lite socialt sällskap i soffan. När inte han sitter vid sin dator så vill han att jag heller inte ska göra det xD
Men när han själv sitter där då är det fritt fram :D

Visst det är ju kul att han vill umgås med en hela tiden men jag kan ju inte sluta med bloggen heller :O
Det skulle ju vara katastrof ju. Eller hur???
Mohahaha!

Ja tänkt det är redan tisdag i morgon och sen får jag schemat igen för helgen. Men vi kanske ska ta och åka till stockholm för att hälsa på Jonas gamla kollega Zeb och hans flickvän :D
Det var ju dom vi tog en fika med i söndags också.
Dom bjöd hem oss dit och tyckte vi skulle åka ner på fredag så det blir som det ser ut nu en tripp ner dit.
Så håller tummarna att jag bara jobbar söndag.
Men men vi får se :)

Vad har ni haft för er annars ikväll då snyggingar ;):love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0