She´s back

Sådär Home at last ;)
Nej men det gick bra dom ska höra av sig snart sa dom men det vet man ju aldrig.
Sen vll jag ju inte heller verka tjatig och fråga hela tiden heller:/
Nej men jag hoppas dom ringer :)

Nu sitter jag bara och väntar på min älsklingen ska sluta jobbet så jag kan börja laga lite middag.
I morgon är det ju lön fan vad härligt :D
Dessutom är det ju våffeldagen och vi måste ju köpa ett våffelgärn eftersom vi hade tydligen ingen xD
och det var ju inge vidare så vi får leta reda på en billig och köpa i morgon :)
Det blev inge stan med Helena idag framför att för att jag nyss kom hem sen har jag dessutom as ont i magen :(
Inge vidare alls tycker jag.

Nej resten av kvällen ska jag väl bara ta slöa gosa lite med älskingen. Jag är faktiskt aaaaaaas sugen på att baka. Men har inga ägg hemma och orkar inte springa till affären heller.

Får kanske göra det i morgon är så sugen på att baka cupecakes igen :D Nu har jag ju dessutom en riktigt glasyr tub vet inte vad det heter egentligen syrran kan det där xD
Älsklingen är däremot trött på dom men hihi jag ska minsann få honom på andra tankar igen ;)
När han väl får det så kommer han inte sluta äta dom xD


Kommentarer
Postat av: PIXXIE - The CRAZY mom.. ;)

MUMS ;) Det där såg gott ut ^^,

2011-03-24 @ 16:59:21
URL: http://pixxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0