Uuuuuuusch!!!

jag är ju en av dom då som följer BB =Big brother men igår när jag såg fy fan vad äcklad jag blev.
Sanna = Tuttlisa i huset hon är ju en av dom som ser bäst ut iallafall kroppmässigt. Men det är ändå för mycket plastic på henne.Det ser inte direkt jätte naturligt!
Hur som helst så har hon nu gått och haft lite rajtan tajtan med Rodney en av dom fulaste killar som finns i huset. Han är inte snygg någonstans.
Äckligt ful och fet skulle jag kalla honom. Ussssssssch! Säger jag bara.
Hon kunde ju ha tagit någon annan än honom.
Hahaha till och med Jonas som tycker det är lite små kul när folk gör så där tyckte det var äckligt tt se honom tillsammans med Sanna :S Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0