10:e Maj 2011

God morgon solstrålar :D







Hur härligt väder är det inte ute idag också :D?
Tur att jag är ledig idag så jag kan ta och bättra på brännan rejält.Kunde ju inte sitta så värst länge igår men fick ändå en rand då hahah xD
Men idag så ska jag ta och bättra på det bruna mycket :)
Kommer se ut som en pepparkaka sen efter.
Ryggen blir svårare att sola här på balkongen kan ioförsig ligga på mage en del av balkongen och sola ryggen.
Annars får jag lösa det sen ;)

Just nu annars så väntar jag på att mitt frukostägg ska koka klart :)
Kaffe i den andra handen såklart.
Turbo ville verkligen att jag skulle upp i morse.
Satt på Jonas byrå och hade ner dosan och sen hade han nästan ner en ljuslykta men hann stoppa honom.
Det roliga är när han väl fått ner något så ser han på saken som ligger på golvet och sedan kollar han på den personen i sängen och ska jama precis som att "Går du upp nu"?
Om inte så har han ner något annat och gör samma sak igen xD

Dumma katt!

Nej nog om han nu.
Idag annars så ska jag ta och fixa plugg och lite små saker här hemma :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

så snygg :D

Visst är de amazing med vädret? :)

2011-05-10 @ 13:25:54
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0