11:e Maj 2011

God morgon :)







Har inte nyss vaknat,har faktiskt kämpat med internet eller rättare sagt den där värdelösa routern som vi har. Min lilla dator får ingen signal från den och nu börjar det bli ganska smått irriterande.
Så tur att man har jonas dator så jag kan låna den under tiden.

Vaknade väl annars runt halv tolv av att någon jävla idiot som jag kallad det står utanför vid parkeringen och gasar för att impa på någon men hallå det räcker ju om man gör det kanske 1- 2 gången det börjar bli rätt jobbigt at höra det 20-tal gånger speciellt om man sover.
Puckon!

Ja nu så annars håller på att fixa mig lite bara hade tänkt kila iväg och handla en sallad.
Gott gott :)

Sen ska jag ta och plugga och sola lite mer ;)

Men ska fixa det sista nu så hörs vi mer sen när jag kommer hem igen :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0