12:e Maj 2011

Good morning sunshines :love:






Hur är det med mina kära läsare idag.
Min dag har verkligen börjat super måste jag säga!
Fick schemat nu på morgonen så har setat och kollat vart jag ska någonstans.
Det sjuka är att jag har hela 4 pass i helgen ett på lördag och tre på söndag :D
Det som är ännu bättre är att det är samme mäklare på alla tre ställen på söndagen.
Riktigt skönt så ska höra med honom om jag kan tigga skjuss hela dagen ;)
Börjar runt tolv tiden och slutar sen runt 4 tror jag det var :D

Just nu annars så sitter jag på balkongen och njuter riktigt mycket. Hade tänkt dra igång med plugget igen om jag kommer in vill säga. Igår sista gången jag skulle försöka logga in så gick det inte :D
Ganska så konstigt JA!
Nåja hoppas det går bättre idag :love:

Ja som sagt i helgen har jag ju lite att göra då. Typisk att min lilla (eller ah nu är hon inte så liten längre,) hon fyller 17 eller har fyllt och skulle då ha kalas på lördag :(
Men har sagt till henne att jag lovar att komma upp till dom när jag får lite mindre att göra på helgerna.
Då ska jag köpa henne en fin present och åka upp och fira henne ;)

Bra va?
Får sånna skuldkänslor när någon fyller år och att jag ska bo så pass långt bort.
Ni som inte vet så står jag min familj jätte nära och innan jag träffade Jonas så var jag med på allas födelsedags kalas där hemma.
Men nu blir det inte lika mycket längre eftersom jag bor där jag bor.
Och det är ju inte billigt att åka dit heller. Billigast är ju om jag åker med älsklingen tågen kostar ju skjortan nu för tiden.
Inte kul!

Nej nog om babblandet hihi :)

Ska ta fram pluggboken och sen måste jag ju prova fransarna ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0