13:e Maj 2011

God morgon ;)






Buhuuu! Ingen sol idag men det passar mig perfekt eftersom det är fredag och då gäller storstädning plus lite annat små fix.
Har nyss klivit upp tog en längre sovmorgon idag. Riktigt skönt!

Håller annars på att kolla runt efter en ny jacka till sommaren eller ah den är ju här nu men jag är på jakt efter en skinnjacka och tror jag har hittat en nu :)
Riktigt snygg dessutom och verkligen jätte billig ;)

Nice :)

Förutom att jag måste städa idag så gäller ju plugg som vanligt om jag hinner vill säga. Jonas slutar ju vid två och efter det skulle han fixa med Uffes bil igen det sista så vet inte hur snabbt det tar.
Sen ikväll har vi inget speciellt planerat jag hoppas ju självklart att vi hittar på något kul :)

Turbo springer runt och skriker här hemma tror han vill gå ut. Men halvdant väder betyder stanna inne och det är han inge vidare glad över.'

Nu hörrni hade jag tänkt fixa något att få i magen :)
Lite kaffe!

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0