15:e Maj 2011

God morgon :)





Sorry för den dåliga uppdateringen men som sagt det är ju helg och jag jobbar ju mer nu än någonsin vilket är skit bra för ekonomin. Men det är ju nog för att det är sommar nu och alla vill sälja sin lägenhet eller hus.
Kommer jobba nu några timmar så kommer få blogga mer sen när jag har slutat. Efter det första passet så har jag lite mer än en timmes hål så kanske kommer hem då emellan och uppdaterar er ;)
Stackars Jonas idag kommer han få skjussa runt mig eftersom jag ska jobba med 4 olika mäklare så kan inte åka med någon.
Det var ju som sagt meningen att jag skulle ha två mäklare hela dagen så då hade det ju vart perfekt att fått åkt med någon av dom men det blev ju ändrat så :/

Ja hörrni annars då? Vad händer?
Jag ska ju då bara jobba sen får vi se vad vi hittar på :P

Vad har ni för er idag då kära läsare? ;)
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0