16:e Maj 2011

God morgon :)



Ååååh det är väldigt ostadigt väder ute just nu. Det ser nästan ut som att det skulle åska.
Ni som inte vet så är jag....LIVRÄDD för åska.
Och jag menar verkligen allvar. Blixtar är jätte fina att se på men smällen efter så ligger jag då under bordet eller under sängen.
Hihi stackars mig.
Jonas tycker ju det är skit kul att se mig ligga och trycka någonstans livrädd.

Tror jag fått det efter att när jag bodde hemma hos mamma så var det ett jävla oväder då det åska och blixtra som sjutton och jag kommer ihåg att jag hör någon stort braka till och sekunder efter kommer en stor tall nerfallande framför huset.
Jag tror iallafall att det är efter den gången som jag är skadad xD

Nej så jag håller verkligen tummarna att det inte kommer åska.

Ja , annars idag så måste jag plugga det sista och sen blir det nog att ta det lugnt.
Min axel är total dum idag. Har super ont i den. Den har även låst sig i ett läge så jag kan t.ex inte höja den högre än axelläge :/
AJ!

Inte min dag idag känner jag.

Nu tänker jag iallafall ta mig min kopp kaffe och sen köra igång med pluggandet :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0