18:e Maj 2011

God eftermiddag på er ;)





Tog en sjukt lång sovmorgon vaknade kl kvart över tolv. Helt sjukt hur jag kunde sova så länge.
Har vart as trött på den senaste tiden vet inte varför men känns som att all kraft jag har i kroppen tar slut på en gång :(
Hmmm inge vidare iallafall.
T.ex när vi skulle tävla om vem som kom snabbast upp för trappen när vi tvättade i söndag.
Jag vart så totalt slut på en gång kunde verkligen inte springa :O
Och jag vet att det inte beror på att jag är otränad eftersom jag kan springa annars.

Nåja får vila lite.
Idag händer det inte mycket ska försöka repetera lite på religionen.
Men i morgon så ska jag ner på stan en sväng med Helena :)
Ska kika runt lite och sen försöka prova bikinin jag måste köpa :D
Smart va?

Nu annars så sitter jag med håret på sniskan och dricker lite te :)
Vad har ni för er då idag :D?:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0