19:e Maj 2011

God eftermiddag :)







Kom upp strax innan tolv här.
Har setat och pratat med pappa om en grej och såklart katterna xD
Hahahaha ska bli kul att träffa dom snart.

Fick schemat nu också för helgen men fick bara två denna gång men båda på en timme så det var ju bra :)
Så det blir en ganska lugn helg.
Eller ah lugn och lugn vi ska ju dö så det kanske inte blir så lugnt.
Jag lovar om vi går under på lördag så ska jag tro på gud men om inte så finns han inte tror jag om nu denna gubbe har sagt att det står i bibeln att Gud gav människan 7000 år att leva.
Varför skulle han dessutom bestämma när jorden drabbas av jordbävningar.
Det trodde jag berodde på att jordmassan flyttar på sig.
Men nu är det tydligen gud som bestämmer när det ska bli tsunamisar och jordskalv.
Schysst gud liksom.

Nej jag ska inte klanka ner på någon religion utan jag tycker bara det hela låter helt knäppt.
Eller tycker inte ni det???
Tror ni verkligen vi går under på lördag kl 18:00? :S

Ja idag annars så ska jag möta upp Helena efter att hon jobbat klart. Då ska hon få sin present också :)
Hoppas hon blir glad iallafall.

Nu sitter jag och käkar en sen frukost. Sen ska jag ta och göra mig i ordning ;)
Vad har ni för er annars?:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0