1:a Maj 2011

God morgon :)





Hur många är bakfulla idag? Hahaha INTE jag iallafall :D Fan vad skönt det är. Väldigt trött däremot.
Vi skjussade hem Pettsson och hans tjejkompis hem till honom sen runt 1 tiden :)
Jag hade råkat somnat i soffan ett tag xD
Fattar inte hur jävla trött jag kunde vara :O

Nu sitter jag och käkar frukost och dricker lite kffe för att piggna till har ju en visning idag på 45 minuter :)
Så det ska bli skönt.
Ligger nära och bra så kan ta en promenix dit.
Får se hur många som dyker upp eftersom halva uppsala ligger väl bakfulla.
Jag och älsklingen såg på nyheterna och det var as mycket gripande av fulla personer och 6 stycken gripna för misshandel och ett försök till väldtäck :S
Helt sjukt!
Tydligen så säger dom att Uppsala var en av dom värsta i landet att ha så mycket under en natt. Men sen så blir ju det större och större att fira valborg här också.

Nåja nog om det. Vi satt iallafall hemma och såg lite roliga filmer med Pettsson och tjejen. Fick aldrig veta vad hon hette vi glömde helt bort att presentera oss :D
Men men hon var trevlig iallafall :D
Så kul hade vi.

Nu ska jag ta och dricka upp kaffet innan det kallnar ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har vinnaren av dubbelringen utsetts, kika in för att se om det var du :)

Kram!

2011-05-01 @ 14:14:45
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0