20:e Maj 2011

God morgon ;)






Sitter fortfarande i sängen. Ska strax ta och kliva upp. Turbo har vart ett jävla pain in the as hela morgonen. Så jag har fan inge val nu än att gå upp.
Idag så måste jag fixa lite här hemma och städa lite grann.
Men det är ju så underbart väder ute så vill ju egentligen sitta och sola.
Kanske hinner det om jag skyndar mig :)

Ni då sitter/ligger ni redan i solen ;)?

Måste ju skynda mig med städningen eftersom älsklingen slutar ju kl 2 idag eftersom det är fredag.
Vi har inget speciellt planerat som vanligt.
Det är bara vänta och se vad som händer.

Vad händer annars för er idag då? :)

Nu ska jag försöka hitta en schysst outfit och sedan häva mig upp härifrån.
DÖDA TURBO!
Hihi nej då men han ligger inte bra till just nu.
Han ska väl få lite mat och sen hoppas jag han lugnar ner sig lite.

Vi hörs strax igen ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0