22:a Maj 2011

Hallå där läsare ;)





Oj har verkligen inte lagt en tanke åt bloggen på hela dagen.Kan ju bero också på att jag har vart upptagen hela dagen också.
Älsklingen ringde mig och sa att vi skulle käka runt tolv tiden då jag nyss hade vaknat.
Så han hämtade upp mig och sedan bar det av.
Sen så var det dags att jobba igen hade två pass idag på en timme vardera eller ah ena var 45 min men men.

Så slutade runt 4 idag så nu har vi städat lägenheten lite och nu sitter jag och slöar medans tvätten är i full gång.
Sitter och kollar på Plain jane igen hahaha älskar detta program :)

Annars ikväll har vi inget direkt planerat.
Vi får helt enkelt se om det händer något.

Nu ska jag ta och fixa lite iskallt vatten och krypa ner i soffan igen ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: frida berg

a :)

2011-05-22 @ 19:21:38
URL: http://fbs.blogg.se/
Postat av: emmi

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment

Du behöver inte vara 18 för att bli medlem, och du kan alltid testa sidan! Det skadar inte =) Du behöver inte uppge några personliga uppgifter när du blir medlem.



Störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en bra dag! ♥

2011-05-22 @ 20:13:34
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0