24:e Maj 2011

God morgon :)








Sitter fortfarande i sängen ganska nyvaken. Vaknade först nu klockan 11.Självklart vill Turbo ligga bredvid sen och trampa på halsen med hans dumma klor som jag glömmer klippa hela tiden.
Måste göra det nu för fan så ont det gör när han ska stå och trampa.

Ska ta och dra mig upp för att fixa lite frukost till mig och han.
Sen efter det ska jag ta och göra mig själv i ordning för att ta cykeln ner till stan för att hämta  upp samhällskunskaps boken A :)
Ska ta och sätta igång med det nu också

Sen får vi se om Helena skulle titta förbi inget är riktigt säkert så.
Nåja ska försöka komma ifrån min sköna lilla säng och fixa lite kläder först :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0