25:e Maj 2011

God morgon :)






Ååååh det är löööööööning idag :D Fan vad härligt :)
Det passar så fruktansvärt bra nu kan jag säga.
Det behövdes verkligen.
Måste storhandla idag. Har typ inget hemma just nu så löningen kommer mer än bra.

Jag ska ta och handla lite grejjer också framför allt så är jag ju så sugen på den där bikinin så ska ta och kolla upp den lite mer hur den sitter och så :)
Det är nog det enda jag får köpa denna månad.
Trodde jag skulle få mer men hade ju självklart glömt att man drar skatt ju så det blev mindre än väntat x)

Men nästa löning den längtar jag ännu mer till kan jag säga då har jag verkligen jobbat arslet av mig :)
Det skulle ju vara ännu mer toppen om jag hade ett till jobb då skulle vi verkligen inte ha det svårt ekonomiskt om man säger så :D
Fan vill vill vill vill ha ett till :)
Har sökt flera nu under veckan men dom flesta har precis fått in en ny så om jag bara hade vart där kanske två veckor tidigare så kanske jag hade fått det.
OTROLIGT!
Typiskt min tur.

Nåja jag ska få mitt jobb en vacker dag. Och snart hoppas jag på.
Det andra städjobbet som jag var på intevju funkade ju inte heller eftersom jag inte hade körkort. Vilket jag inte fatta varför det var så viktigt när man flyttstädar det är ju inte så att du åker ut själv precis.
Du är ju minst 2 stycken.
Men aja sen var han som intevjua mig lite läskig, när jag skulle åka hem t.ex så hade jag ju cyklat dit och då frågade han mig efter intevjun om hur jag skulle komma hem.
och jag sa så att jag har cykel så jag klarar mig.
Och så får jag tillbaka " men du vill inte ha skjuss då"
Asså fan fattar sånna inte svenska om jag hade vart singel hade jag ändå inte velat åkt med honom.
Om man säger från början att man inte kan eller att man har ett annat färdmedel får man ju acceptera det ju.
IDIOT!

Nåja nog om detta babblande.
Jag ska ta och fixa mat till mig och turbo och sen börja städa lite :)
Iallafall tills Helena kommer. Hon skulle dyka upp vid 1 så :)

Puss så länge:love:
Hahah Turbo just nu ligger och sover undrar om jag får upp honom.
Måste ju bädda sängen:love:


Kommentarer
Postat av: tessan

allt bra idag?

2011-05-25 @ 15:32:33
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: OHMYGOSH©

åh söt katt :) min ser nästan likadan ut :)

2011-05-25 @ 17:35:30
URL: http://viktorias.nu
Postat av: ViktoriaJohansson©

haha ja han var väldigt lik min findus :)

2011-05-25 @ 19:46:44
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0