26:e maj 2011

God morgon :D :love:






Har nyss vaknat till eller ah vaknade för typ en timme sen men har legat och sett lite tv fram till nu.
Turbo ligger och leker med någon leksaksråtta som en dåre hahaha kutar som sjutton här.
Tror jag faktiskt skippar gränby idag.
Fick i uppdrag att städa här hemma. Hann inte med allt igår när Helena kom.
Så ska leka husmor idag alltså. Jag hinner nog prova den där bikinin en annan dag. Kan ju kanske finnas kvar inne i stan också om jag hör med Lisa om hon har lust att ta en sväng.

Ja, ni då vad har ni för er idag då? :)

jag ska knalla upp nu och klä på mig och fixa smoothie med lite gurkmacka och te ;) Mumma!

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: tessan

ska snart iväg till praktiken början 14-21,30



har du också en solig dag?

2011-05-26 @ 11:57:55
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0