28:e Maj 2011 Lördag

God morgon :)





Egentligen är det inte morgon har vart vaken sen 11 men har sminkat mig och fixat håret utifall älsklingen skulle ringa så skyndade jag mig :P
Så att det inte skulle bli som förra gången x)

Nu annars så sitter jag och kollar på något matprogramm fan vad hungrig man blir av det.
Har inte käkat någon frukost än eftersom vi ska snart käka ute någonstans så då skippar jag det.
Inge vidare bra men hahaha annars så orkar jag ju inte äta sen.

Idag har jag då som sagt ett jobbpass men bara på en halvtimme sen så vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Jonas ska ju tillbaka till Ingemar och fortsätta på garaget.
Han skulle försöka komma hem runt 6 så jag inte behöver sitta ensam hela kvällen.
Lite tråkigt..


Funderar på om jag ska börja plugga samhällskunskapen då.
Hmmmm..
Får se.

Nu ska jag hoppa upp i soffan istället :P Sitter på golvet och rumpan börjar känna träsmaken.
Hihi ;)

puss så länge:love:



Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; hahah ojdå, det va ju inte bra, hos mej är det bara molnigt än så länge! :D

2011-05-28 @ 14:00:31
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: mysan

Läs gärna mitt inlägg! :) som heter (finns för just dej)



Jag tycker det är sjukt tråkigt att folk mår dåligt över något men inte har någon att prata med så därför säger jag att jag finns om just du vill prata om nåt du har svårt å prata om elr inte vill prata med om något sådant så varför inte prata helt almänt? :)

Ta chansen finns för dej!

kram

2011-05-28 @ 15:13:29
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; hahha ja, iaf bättre än regn!

allt bra idag då?(:

2011-05-28 @ 15:14:57
URL: http://ssanashaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0