2:a Maj 2011

God morgon :)







Har ni sovit gott?? Det har jag. Jätte skönt.
Klockan ringde vid tio så låg och halv snooza under 45 minuter kanske det var:)
Nu så håller jag på med frukosten.
Fixar lite ägg att ha på mackan.
Mumma!
Och sen såklart mitt älskade kaffe ;)

Idag så ska jag ju plugga och fixa lite här hemma.
Det behöver verkligen diskas här hemma.
Det var egentligen Jonas tur eftersom det var helg men jag erbjöd mig själv.
Så snäll flickvän som man är :)

Har ni sett att det har snöat idag :O
Såg det nyss när jag gick upp några flingor som seglade ner :S
FY FAN!
Inte snö nu. Det ska ju vara kokvarmt just nu ju.
Ska fan inte ha vinter igen!

Nej snön kan hålla sig borta. 

Ni då kära läsare vad har ni för er idag då? :)
Hur var eran valborg förresten?:love:
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Vet jag sa det nyss men alltså du är otroligt vacker=)

2011-05-02 @ 13:40:11
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0