31:a Maj 2011

God morgon :)







Har ni vaknat där hemma än? :) Jag själv har vart vaken sen 10 men har setat och pluggat fram till nu.
Nu blev magen alldeles för högljud så det är bäst att låta frukost slinka ner så det blir tyst.
Ja Turbo ligger ju så klart bredvid mig här i soffan och gosar.
Vill ha uppmärksamhet tror jag :P
Hihi.

Nej ska fixa lite mat åt han med :)
Tror att vi sätter oss i köket då eller näe vi sitter kvar här i soffan.

Idag annars så är det de vanliga som ska göra lite dammsugning och diskning.
Fick veta igår att jackan jag har skickat efter skulle skickas idag så den kanske här här tidigast i morgon eller på torsdag :P
Hoppas i morgon fan vad jag längtar :)
Bara nu inte posten krånglar då blir jag as less.

Nej men så får jag inte tänka.
Nu ska jag ut i köket och fixa en god frukost ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är helgdag på torsdag!!! RÖD dag så det kommer INGEN post på torsdag!!!! Fredag möjligen sen är det ju HELGDAG igen på måndag!!!

kram

Mamma

2011-05-31 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0