3:e Maj 2011

God morgon :)






Fan vad jag har sovit gott inatt och nu på morgonen ;)
Skulle säkert kunna sova ännu längre men måste ju gå upp någon gång.
Just nu håller jag på att göra lite frukost.
kaffe såklart!

Sen måste jag ta och plugga lite.
Vad har ni för er idag då? :)

Var så trött igår att jag glömde blogga. Somnade fan vid tolv.
Såg klart Dr 90210 och sen slockna ögonen. SKÖNT!

Annars idag förutom plugg ska jag nog hmmm...duscha,,diska,,rensa lite skit i garderoben ska jag nog försöka med. Sen ska jag kolla om jag hittar någon byrå igen :)
Måste ha en. Är så trött på att ha linnena i ena garderoben eftersom det får inte plats varken där eller i dubbel där det också verkligen är knök fullt :O

Jag räknade nyss och är uppe just nu i över 74 tröjor och toppar inte lika mycket klänningar tror det var 6-7 st sen hade jag 20 linnen och då var det linnen :O
Hur fan kan jag ha så många linnen????
Jag använder ju typ bara 4-5 olika :S
Shiiiiiit behöver verkligen rensa :/

Byxor så hade  jag 16 stycken och då är väl typ 10 jeans och resten leggins :O
Nu behöver jag verkligen byrån :D

Nej detta måste jag ta tag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0