4:e Maj 2011

God morgon ;)





Hallå alla sötnosar :) Sovit gott? Det har jag iallafall. Har dessutom nu på morgonen pluggat lite också men somnade om sen igen efter det xD
Hahaha jag är ju smart jag.

Nu tar jag mig tid att käka lite frukost här hemma.Mumma!
Kaffe och macka som alltid.

Annars idag så måste jag ta tag i några saker här hemma som behöver fixas.
Ni då vad har ni för er idag? :)
Skola,,jobb??

Jag ska nog få schemat för i helgen idag hoppas jag annars får jag nog det i morgon. Men det ska bli intressant och se hur mycket jag får håller ju självklart tummarna på så många som möjligt ;)
Vad annars liksom?

Turbo är också en riktigt latmask idag har jag märkt han låg i sängen när jag plugga och sov nere i fotändan.
Ja, ni han är bra speciell denna katt :)

Nej hörrni jag ska ta och sätta igång här hemma nu ;)


Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0