5:e Maj 2011

God eftermiddag!




Jag har pluggat fram till nu och nu orkar jag inte längre så ska ta och göra frukost hade jag tänkt :)
Sen så ska jag ta och cykla ner till affären och handla grejjer till cheescaken ;)
Mumma!

Ja annars idag händer det inte mycket.
Ska ringa lite samtal och fixa bara med små saker.

Men det är ingen vanlig dag ändå idag det är faktiskt min lilla älsklings födelsedag :D
Wiiiiie!!!
Stort grattis till min Helena som fyller 20 år idag :D :D :D :D :love::love::love::love::love:
Har skickat ett stort grattis kram till henne.
Kunde inte ringa eftersom hon proar men nu får hon ett fint sms när hon ser mobilen nästa gång :)

Nu måste jag fixa frukosten här så vi hörs strax igen:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0