6:e Maj 2011

God morgon snyggingar ;)





YEEEEEEESSSSS! Sol ÄNTLIGEN!
Fan vad skönt.
Synd att jag inte kan utnyttja den just nu. Måste hälla i mig kaffet och mackan och sen måste jag börja städa här hemma :/
Sen ska jag ju ner till stan för att möta upp Helena.
Ska försöka hinna köpa en present åt henne innan hon kommer ;)

Vet nog vad jag ska köpa faktiskt :)

Ni då kära läsare sitter ni ute i solen då?
Det är ju ändå 13 grader här vid mitt köksfönster och då är det skugga då såklart :)
Hmm..frågan är vad man ska ha på sig idag då?

Om man ska ta någon topp och den lilla skinnjackan?
Aja det löser sig väl :)

Vad händer annars idag då?
Jonas han ska ju jobba över med Uffes bil så han kommer inte hem förän kanske halv 5 -5 :( Men det är ju bra för mig ioförsig eftersom jag är då på stan. Hihi.
Får se hur länge jag håller mig där.

Nu ska jag fortsätta min frukost här innan det är dags att sätta igång ;)

Puss så länge:love:

Måste hinna blåsa och platta håret också kom nyss från duschen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0