8:e Maj 2011

Good morning ;)




Ååååh hur underbart är det inte att sitta och vakna till Bruno mars till frukosten :D
Sjävklart då Granade ;)

Har nyligen kommit upp och som sagt sitter inne i köket och ska strax käka frukost. Väntar på att ägget ska koka klart :)

Ni då har ni vaknat än?

Idag så har jag hela tre pass på en timme på alla ställen :O
Det är fan bra för att vara en söndag.
Sen är det bara onsdags passet kvar. Denna helg gick fan undan :O
INTE KUL!

Fan vad glad jag vart när älsklingen kom hem tidigare så fick lite sällskap :)

Annars idag så kommer det inte bli mycket mer eftersom jag slutar 5.
Då ska jag dessutom vara i närheten av babbsan och uffe :D

Men det kommer gå bra idag så försöka tigga skjuss av M eller C från den ena visningen till den andra eftersom dom är ganska så nära varandra.
Men det ska väl gå bra dom brukar vara snälla hihi :D
Nej gud dom är så jävla roliga älskar att jobba med dom två man har aldrig tråkigt:love:

Nej hörri nu tror jag att ägget har kokt klart :)
Puss så länge:love::love::love:

Min lilla favvo på bilden dom andra två har nu blivit hämtade så det kommer bli ganska så tomt tror jag för lillkillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0