9:e Maj 2011

God morgon :)






Usch på mig. Tog en väldigt lång sovmorgon ;) Gick upp nu vid tolv så sitter just nu som vanligt i köket.
Ska hoppa in i duschen hade jag tänkt och sen fixa mig för dagen :)

Ni då läsare vad har ni för er? Sitter ute i solen kanske? Fan undrar om jag också ska ta och göra det innan :)Just nu så har vi ju 22 grader i skugga så tror nästan jag ska ta och göra det ;)

Ska käka frukost först.
Behöver egentligen plugga som fan nu men kan göra det samtidigt ;)

Börjar ju mitt jobbpass klockan 6 ikväll så det är ju ganska så nice:)

Annars idag har jag inget planerat men har en känsla av att pluggandet kommer ta ett bra tag så :/

Nej ska ta och käka upp det jag har här och dricka upp kaffet innan det blir kallt :D

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kört igång veckans blogg, var gärna med :) Kram!

2011-05-09 @ 14:04:56
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0