Äntligen

Yes nu åkte äntligen Madde ut ur BB :) Fan vad skönt hon bidrog ju inte till mycket där inne precis.
Kom nyss ut från duschen och har nu krupit ner under ett skönt täcke och en skön säng :)
Ska snart ta och sussa men inte riktigt än.

I morgon ska jag spendera dagen att göra det allra sista av plugget nu måste den sista spurten komma.
Så jag blir klar med den. Ligger lite efter med tiden när den skulle vara klar så det känns inte riktigt bra det :/
Men men. Tänk att plugga ett helt ämne som man i vanliga fall pluggar under ett halvår tillochmed mer.
Jag ska ju plugga upp allt på bara 6 veckor.
Tyvärr nu har det gått 7 veckor snart 8 och är inte riiiiiiiktigt klar än men är nära iallafall har bra ett uppdrag kvar att göra.
Sen blir det disskutionen så håller tummarna att jag blir godkänd åtminstone.

Nej nu ska jag ta och se vidare lite tv ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0