Bjuden på vin

Min granne J är seriöst den bästa granne du kan ha genom tiderna :D
Det var ju hon som fixade in mig på jobbet jag har dessutom :D
Så nu så bad hon mig komma in till henne för att hon behövde låna en sak och självklart så ställer vi upp  jag och Jonas. Behöver inte nämna vad.
Men iallafall så blev jag bjuden på vin sen och satt och diskuterade en massa hon, jag och hennes son.
Jätte trevligt verkligen.

Sen blev det ganska så sent att jag kom på också att Jonas kanske saknade mig därinne hihi så vi sa "se you later" så nu sitter jag och ser lite film med älsklingen myyyysigt ;)
Sen blir det BB senare inatt.
Eftersom filmen kommer dra ut på tiden lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0