Dålig matte jag är :O

Nu när min lilla pappa ringde så satt vi och diskutera om hur det var när Turbo var til vetrinären och så sa jag att han vägde 5,8 kg och så brukar vi säga att han väger så mycket och är snart 2 år.
OCH då kom jag på faaaaaan han fyllde ju år i onsdags :O
Fan vad dålig matte jag är som glömde det :(
Sen så igår så var det exakt 2 år sen vi flyttade hit :)
Så det var egentligen mycket 2 års firande vi skulle ha gjort.

Nej så måste fan hitta något kul till Turbo också nu idag :)
Hur kunde jag glömma det????
Han är ju min lilla bebis så hur kunde jag glömma bort det? :(

Men nu så säger jag det då  GRATTIS till min lilla bebis som blev 2 år nu den 4:e Maj :love::love::love::love:


Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIS i efterskott från oss också Turbo!! (långt efterskott....) Det var längesen jag var här och läste blogg, men har ögnat igenom lite nu och stannat till lite extra när jag sett bilder på Turbo! Blir så glad att han fortfarande är er älskade familjemedlem och han ser jättefin ut!! Mamma Maja är kastrerad sen en tid så nu blir det inga fler syskon. Var jobbigt när den okastrerade "svarta katten" bodde granne och gick in i kattluckan trots p-piller på henne och hund! :D Kram till er!

2011-08-07 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0