Deklarera

Shiiiiiiiit jag trodde ju jag skulle deklarera i år eftersom jag jobbade då. Men jag fick aldrig hem någon blankett :O
Så jag i panik eftersom dom sa på radion att det är sista dagen idag eller allt ska vara inskickat senast 24:00 inatt.
Så jag i panik går in på hemsidan och läser lite och ser varför jag inte fått någon blankett.
Men så står det ju att man ska komma upp i en viss summa pengar för att man ska kunna deklarera och jag kom aldrig upp i den summan på den korta tiden som jag jobbade.
Tänk att jag har snart jobbat hos dom i ett år :D
Helt sjukt vad tiden går fort :S

Men nu är jag lugn så det är nice.
Eftersom jag fick jobbet i augusti har jag för mig så hade jag bara 4 månader på mig att komma upp i den summan och det kan jag säga att jag inte kom upp i så bra koll har jag ;)
Men det ska bli intressant och se hur mycket jag får i sommar. En vecka tänker jag iallafall ta ledigt då jag och älsklingen åker ner till Gotland :)
Ska bli riktigt nice faktiskt ;)

Någon som vart där nere och som vet hur det är? :) Vi ska till Visby tror jag det var iallafall.
Eller det är vad jonas säger iallafall. xD Jag hänger bara på :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Hejsan! :)

Hoppas allt är bra med dig?:)



Jätte vacker och jätte fin blogg=)



Kolal gärna in min blogg och kommentera gärna=)

Ha en super bra dag

2011-05-02 @ 13:13:25
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0