Foto

Har nyss kommit hem från svärfar :) han var inte hemma när vi kom dit först.
Men vi kallade in och satte oss och kolla lite foton. Jätte kul.
När jonas var liten t.ex :D

Sen så annars idag har jag jobbat. Gick jätte bra som vanligt ;)
Resten av dagen har vi haft Camilla här.
Vi tog oss och käkade på marianns var inte meningen men Camilla ville så gärna äta ute så vi hängde på :)
Sen har vi storrensat här hemma men vi är inte klara än ändå.

Så har inte gjort så mycket idag men det har vart skönt att ta en pause från bloggen nu i helgen. Har haft annat att göra men det hoppas jag ni förstår ;)

I morgon ska jag plugga det allra sista och sen är jag finisch ;)

Sen blir det lite små städ och disk som vanligt.

Nu ska jag ta och se filmen Heart break Hotell på tv :)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0