Fredag 27:e Maj 2011

God morgon :)





Fan är fortfarande sjukt trött. Skulle vilja sova några timmar till men men måte man upp så måste man.
Måste ju städa idag käket ser ut som ett bombnedslag faktiskt med disk.
Usch!
Skulle vilja ha diskmaskin så himla mycket.

Ska nu ta mig och lyfta på arslet och hitta några  kläder och sen fixa frukost.
Det är ju typiskt att Turbo ska gå och lägga sig när jag ska gå upp :P
Han sitter och försöker väcka mig ganska länge och när jag väl har kommit upp går han och lägger sig.

Ååh pratade med pappsen igår och fan får lite hemlängtan nu faktiskt :(
Det är ju så svårt att åka hem eftersom jag får mer och mer jobb nu och det vill jag ju ha :/
Men funderar på om man ska ta och åka hem nästa helg.
Helgen innan Top fuel  i Tierp.
Måste ju kolla schemat först och att J kan passa lillskiten :P

Nej nu knorrar det i magen så ska fösa mig ut ur sängen.

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: tessan

Ja ;)

händer det idag?

2011-05-27 @ 14:37:29
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: tessan

nyss kommit hem från praktiken, så nu ska jag duscha och göra mig iordning sedan ska jag ta det lugnt :)

2011-05-27 @ 14:40:28
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0