Helt slut

Är så jävla trött så det är inte klokt :O
Har vekligen jobbat idag. Stått ute i solen hela dagen :) Hade haft världens bränna om man legat ute så hade jag haft världens bränna just nu.
Men sen så fik jag frågan om att ta ett pass i morgon kväll också och det är klart jag tar det.
En timmes pass det med så :D Hur bra som helst ju.
Skit bra til nästa lön ju.
I´m so happy ;)

Naaaaw älsklingen är fan den bästa killen någonsin :D
Satt nyss i knät på honom för att sno lite godis som han hade på skrivbordet så hoppade upp i knät och sträckte mig för att ta lite så klämmer han ut sig att han är så överlycklig att ha mig.
AAAAAAAAW!!
Och att han blir gladare för varje dag som går :D
Min lilla snutt.

Han är den bästaste pojkvän man kan någonsin få.
Han är mitt liv och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta :)

Nu ska jag ta och se lite tv och käka mer godis ;)
Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0