Hur söta får man bli?

Hahaha såg nyss klart på BB och såg hur när Sara och Simon skulle lura Martin genom att dom båda skulle byta plats med varandra.
Det roliga var ju att Sara tokfnissade i Simons säng så trodde ju Martin skulle hitta henne innan han insåg vem det var som låg i deras säng :D

Hahaha sen när han märkte att det inte var Sara som låg där utan att det var Simon hahaha så jävla söta ihop Simon och Martin :D
Lillpojken och björnen ;)

Nu ligger jag och se 90210.
Båda mina pojkar har somnat för länge sen.
Jonas ligger med skallen åt byrån alltså bort från mig och Turbo ligger bredvid mig på min högra sida med nosen bort mot väggen hahah ser lite lustigt ut.
Båda vända åt ett annat håll :P
Sötungar:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0