I morgon

Ååååh nu vill jag ha sol i morgon måste ju få bättra på brännan mer ju :)
När kommer solen???
Tänk fan i morgon är det redan torsdag och då fyller min bejbi helena år :D
20 år gullet :D :love:

Ska ibäg och köpa något fint åt henne då eller om jag gör det på lördag förmiddag innan jag ska dit till henne :)
Skulle bli utgång men tyvärr kommer jag inte med på det men ska gottgöra henne på det en annan dag :)
Vill verkligen inte ligga bakfull dagen efter då det är jobb :/
Inte kul alls det :(

Nej men i morgon ska jag ta och ringa henne och sjunga hihih det gjorde hon och hennes mamma när jag fyllde år :D
Satt bara och skratta åt dom det lät så kul :)
Tänk att det finns så underbara människor:love:
Jag är så tacksam att ni finns:love: :love:

Nu ska jag ta och se lite mer BB innan det är snart dags för att möta upp John blund ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0