JAAAAAAAAAA!!!!!!!

Förlåt hörrni att jag inte hunnit uppdatera här inne men har setat och pluggat som en tok här på morgonen bara för att jag skulle ha lite mer koll.
Och nu är diskutionen klar med läraren det började skit dåligt för mitt ljud på datorn är sämst så hon hörde knappt vad jag sa stackarn.
Så det skulle jag också behöva inskaffa mig till nästa disskution ett par hörlurar med mick.


Meeeeeeeeeen vet ni????
Jag fick VG helt sjukt glad jag är just nu över det :D
Första jävla VG sen högstadiet är detta :D
Härligt!!!!!!!

Nu ska jag ta och käka något har inte käkat alls idag bara tagit mig lite te.
Så det behövs verkligen känner hur magen knorrar.

Detta ska firas blir nog ägg till också :D
En kaffe skulle ju inte heller sitta helt fel.

Hörs om ett tag ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS till VG, är så glad för din skull!!!

kram

mamma

2011-05-24 @ 07:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0