Körkort

Nu är det fan dags för att skaffa körkort!
Är så less på att behöva fråga älsklingen om han kan skjussa.
Han är så super gullig som ställer upp men när han väl har något planerat så ställer det ju självklart till för mig när jag ska jobba och inte ha skjuss.
Det är inte alltid mäklarna heller kan skjussa :(

Det kluriga är ju bara att man måste gå kurs nu först för att få kunna övningsköra sen säger vissa att det krävs ett prov först också :O
Stämmer det. Måste man göra ett prov innan man får böja övningsköra??

Det dumma är ju just det att går jag på kursen med någon så blir det ju bara den jag kan köra med. Lite dumt.
Jonas får jag ju inte övningsköra än med :(
Han måse vara över 25 och ha haft körkort i 5 år....
Han har haft körkortet i över 5 år i år men han är ju inte över 25 :(
Så vem ska jag övningsköra med isåfall??

Det är ju inte alltid den personen som kan hela tiden heller när man vill ut och köra :S
Detta är så himla dåligt.
Det hade vart lättare om min lilla pappa hade bott här istället :)


Nåja men nu ville älsklingen jag skulle prova ta den där kursen men jag är bara skeptisk om vem jag ska gå den med :/

Så här kommer det sluta när jag väl har körkort ;)

Ni som inte vet.. Jag har kraschat med cykel,moppe och övningskört lite med jonas och pappsen lite dumt och olagligt men men ville bara testa och det slutade inte bra.
Pappa klarade sig och bilen men Jonas garage och stötfångaren fick sig en smäll :/

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

tjaa, fin blogg..

hur mår du ? ;dd

2011-05-05 @ 19:53:35
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0