Lista

Ligger och kollar runt lite efter jobb som vanligt.
Har planerat att ta och traska runt hela stan om jag måste i veckan :)
Lägga upp ett schema också som jag ska ta och följa hela dagen :)
Typ som att jag MÅSTE gå upp vid en tid varje morgon.
Käka frukost
Borsta tänder
Diska och städa någon timme
Plugga några timmar
Leta jobb några timmar
Ta en promenad.

Ah men ni fattar ett sånt schema.
Det är faktiskt riktigt psykiskt jobbigt att va hemma även om jag pluggar så är det ändå jobbigt att sitta hemma ändå.
Vill kunna uppskatta att komma hem och sätta sig i soffan och känna att man presterat den dagen.
Saknar verkligen det.
När jag praktiserade på Åhlens så mådde jag verkligen super bra.
Älskade att jobba att ha ett schema att gå efter också.

Så nu ska mitt liv ta och vända sig totalt :)

Ska kolla lite till här sen sova.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: My

Du har otroligt fint hår!! :o

2011-05-30 @ 02:44:51
URL: http://Mywilberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0