Sommar i dalarna.

Åååh jag håller ju tummarna nu att det inte bli fler än 3 visningar i helgen så vi kan åka upp till Dalarna.
Asså ni som inte har upplevt en sommar i Dalarna går verkligen miste om något :D
Jag ÄLSKAR att vara där på sommaren. Jag skulle lätt vilja köpa en sommarstuga där upp i närheten av mamma bor.
Landet där uppe slår allt verkligen. Grannarna inom 100 m avstånd så man kan ligga toppless eller näck om man vill det och sola det är verkligen ingen som ser dig :D
Hur härligt som helst.
Sen har ju mamma en tjärn ungefär 100-200 meter ner från huset där man kan bada.
Inget slår det!
Så hoppas verkligen vi kan åka.

Sen planerar vi att kanske åka upp dit och fira midsommar också :)
Min mormor och morfar firar dessutom guldbröllop också då har dom vart gifta i 50 år :D Ååååh saknar dom jätte mycket just nu.
Hihih vet precis vad dom gör just nu.
sitter säkert under ett parasoll ute på gården i solen och käkar lunch :)
Åååh nej jag MÅSTE ÅKA!


Kommentarer
Postat av: Aylii

Hej! Jättefin blogg!

Vad ska du görai sommar då??

Kika gärna in på min blogg! :D

2011-05-31 @ 19:26:36
URL: http://aylii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0