Sova snart då

Sådär nu har vi lagt oss i sängen och ska snart ta och sova :)
Ska ju jobba ett halvtimmes pass i morgon :)
Sen ska älsklingen fortsätta med garaget hos pappa.
Har nyss sett klart BB också nu kom ju minella in till martin.
Usch henne tycker jag verkligen inte om.
Ingen tjej man tar med sig hem till mamma direkt!
Maybe ett one night stand om man är riktigt full xD

Jag tycker hon själv bara ser fejk ut :S Men men killar kan ju oftast tänka med kuken :P
Inte alla nu så drar inte alla över en kant men många gör ju så, vad jag vet.

Nej nog om det nu. Ska ta och mysa ner mig här bredvid älsklingen :)
Sen blir det sova.
Ska försöka komma upp tidigt vi ska antagligen käka ute i morgon igen. Denna gång ska vi bjuda Ingemar som bjuder oss så himla många gånger ;)
Det är han värd!


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; ja! Hoppas iaf det blir bättre idag!(:



-förlåt för sent svar!

2011-05-28 @ 12:10:46
URL: http://ssanashaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0