10:e november 2011 Torsdag

Sådär hemma igen då.
Helt slut, har jobbar gärnet verkligen idag och skulle bra gärna vilja lägga mig ner och sova just nu.
Att städa 6 timmar i streck är ganska jobbigt speciellt två dagarna som det blivit denna vecka.
Men men det är ju jävligt bra motion ;)
Så det är ju positivt :D

Älsklingen skulle jobba över idag så vet inte när han kommer hem :O
Det visar sig :)

Nu hade jag tänkt ta ock skrapa fram en miljon på en triss lott jag har i väskan ;)
Sist jag och älsklingen var och handla så köpte jag en dubbel triss som jag vann 50 kronor på så jag löste in den och skrapade igår igen och vann 25 x 2 så alltså 50 kronor igen så hann lösa in den innan bussen kom.
Nu efter två gånger med vinst så vinner jag väl ingenting ;)

Men håller tummarna för en riktigt stor vinst :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0